piątek, 5 lipca 2013

openerowe szaleństwo


jako "niemalże" historyk sztuki, mojej uwadze na Heineken Open'er Festival nie mogło ujść "dzieło sztuki". (Dzieła sztuki na openerze wprowadzili rok temu i sama nie wiem czy to dobry pomysł...) Pan Paweł  Artysta postawił na terenie festivalu wielki, pomalowany na biało autobus, dał ludziom mazaki i tak stworzył swoją pracę. "Raj dla wandali" jak to ktoś na miejscu skomentował. 



Oczywiście zostawiliśmy coś po sobie. Paweł wykonał pełną podziwu stepującą biedronkę w zajebistych bucikach (jak przechylisz głowę w prawą stronę, dopatrzysz się jej)

Ja oczywiście poleciałam z małpą i muszę przyznać, że malowanie, walcząc z grawitacją jest trudne.

3 komentarze:

  1. Mi się ten pomysł podoba :) Tylko szkoda, że tylko mazakami można było się wykazać, bo można by stworzyć coś naprawdę ciekawego i dużego (bo tak to cięzko skupić się na czymkolwiek)
    Studiujesz na asp?

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! niestety nie studiuję na asp i myślę, że mogę to zaliczać do moich błędów życiowych ;) więc pozostaje mi działanie amatorskie :) kończę teraz mgr z historii sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, Danny. Małe cujdeńko ;)

    OdpowiedzUsuń