niedziela, 12 października 2014

wirus ebola


1 komentarz:

  1. Dość odważny komiks i właśnie dlatego mi się podoba ;) Szczególnie że zobaczyłam tą falę hejtu i rasizmu na kwejku.
    Smutne i brutalne ale niestety w jakimś sensie prawdziwe. Kocham zwierzęta i na prawdę bardzo ubolewam nad ich krzywdą bo one w wielu przypadkach nie są w stanie się bronić ale to ogólnoświatowa znieczulica na krzywdę innych ludzi momentami boli mnie jeszcze bardziej. Przez media które codziennie pokazują nam tylko śmierć, walke i tragedie(na zmiane z polityką) stajemy się obojętni na to co się dzieje wokół nas. A bardziej od tego przeraża mnie to że ludzie właśnie takie sensacje lubią, lubią słuchać o tragediach, katastrofach, wypadkach i tym podobnych. Wzrasta oglądalność, media serwują nam jeszcze więcej tego czego chcemy i koło się zamyka.
    Oczywiście nie generalizując bo znajdą się rzesza ludzi którzy są ślepi i głusi na ten chłam wciskany nam przez media ale i tak, w porównaniu do reszty jest nas bardzo mało...
    Odkąd się wyprowadziłam i nie mam dostępu do telewizora a portale informacyjne w internecie omijam, jestem szczęśliwsza...

    OdpowiedzUsuń